Η τηλεόραση δεν είναι youtube

Άλλες απαιτήσεις, διαφορετικά μεγέθη…

Δεν ήταν λίγοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί που αποφάσισαν φέτος να εμπιστευτούν πρόσωπα που έγιναν γνωστά απ’ το διαδίκτυο και το youtube.

Ήλπιζαν ότι η επιτυχία που σημείωναν εκεί θα μπορούσε να μεταφερθεί και στην τηλεόραση και ότι το αποτέλεσμα θα τους δικαίωνε. Δυστυχώς όμως το πείραμα απέτυχε.

Εκείνο που δεν υπολόγισαν οι διευθυντές προγράμματος είναι ότι πρόκειται για εντελώς διαφορετικά Μέσα, με εντελώς διαφορετικό κοινό. Το 80% των χρηστών του youtube, αλλά και μεγάλο μέρος εκείνων του facebook δεν ασχολούνται με την τηλεόραση. Δεν βλέπουν τηλεόραση και σπάνια παρακολουθούν εκπομπές.

Για παράδειγμα ένα βίντεο που μπορεί στο youtube να σαρώνει σε θεάσεις και στο facebook να μαζεύει χιλιάδες like και shares, στην τηλεόραση μπορεί να πάει… άκλαυτο. Άλλο κοινό, άλλο χιούμορ, άλλες απαιτήσεις.

Ο παραμορφωτικός φακός του διαδικτύου μπορεί να ξεγελά γι’ αυτό χρειάζεται φιλτράρισμα και διαφορετική προσέγγιση όταν πας να μεταφέρεις ένα διαδικτυακό κόνσεπτ στην τηλεόραση. Οι πραγματικά ταλαντούχοι το καταφέρνουν, οι φωτοβολίδες όχι…

Διαβάστε επίσης
Close