Τηλεθέαση: Σαρώνει το “Έλα Χαμογέλα”

Οι πίνακες της Nielsen τους χαρίζουν χαμόγελα.

Η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, “Έλα Χαμογέλα”, είχε δείξει τα θετικά δείγματα από την περσινή σεζόν με αποτέλεσμα να πάρει το εισιτήριο και για τη φετινή χρονιά.

Τα χαμόγελα, ωστόσο, συνεχίζονται για τους συντελεστές της εκπομπής, αφού το πόρισμα της Nielsen αποδεικνύει πως αποτελεί ένα από τα προγράμματα του OPEN που ξεχωρίζουν από τη τηλεοπτική σκηνή.

Με 17,9% στο δυναμικό κοινό και 11,7% στο σύνολο έκλεισε το πρωί της Κυριακής για το “Έλα Χαμογέλα”.

Μάλιστα, το γεγονός ότι τηλεοπτικά βρίσκεται απέναντι από τον Νίκο Μάνεση κάνουν την επιτυχία ακόμα πιο αισθητή.

Διαβάστε επίσης
Close