Τηλεθέαση: Πως τα πήγε το «After Dark» του Θέμη Γεωργαντά;

Τι κατάφερε η πρεμιέρα της εκπομπής στον πίνακα της Nielsen

Η εκπομπή «After Dark» του Θέμη Γεωργαντά έκανε πρεμιέρα για δεύτερη σεζόν στο κανάλι του Φαλήρου, έχοντας να αντιμετωπίσει τον πάντα δύσκολο αντίπαλο «Φως στο τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη.

Η εκπομπή συνεντεύξεων με καλεσμένους την Έλενα Παπαρίζου και τον Τάσο Τρύφωνος ρίχτηκε στη μάχη της τηλεθέασης με βαριά όπλα και μπορούμε να πούμε πως τα ποσοστά αποζημίωσαν.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τη Nielsen η εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά σημείωσε 16,4% στο γενικό σύνολο, ενώ έφτασε σε τέταρτο ακόμα και το 18,3%. Στο δυναμικό κοινό η εκπομπή συγκέντρωσε ποσοστό 12,6% ενώ έφτασε σε τέταρτο το 15%.

Από την άλλη η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη σημείωσε 18,7% στο γενικό σύνολο και 17% στο δυναμικό κοινό.

 

Διαβάστε επίσης
Close